CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, August 13, 2009

jumaat datang lagi...

yesss....sok jumaat...ari ni aku nk blk tumpat...sok my sis ajak p bbq...pe lg...bab mkn ni x penah nk tolak...sementara menunggu dia dtg amek aku kt PC ni...aku online jap..dr tpt keje dia ngn umh sewa aku about 1hour...lama da x tulis dlm blog...mggu ni bz sket ngn exam...marking paper lg...so x b'kesempatan...tggl lg 1week b4 skol break..x sabo nye aku..next friday my trip to kl...da janji ngn my fren nk g shoping...hehe..cam biasa la..ari tu jgn x tau kitorg msk kedai india yg jual sari...da lama tringin nk msk..tp takot t kitorg je yg malay msk kedai cmtu...tp pas risik2 ngn my indian fren,kitorg terjah je la kedai tuh....harga sari kt c2 xde la mahal sgt..tp yg tok indian weding mmg cantik giler..hrga pn cntik...hehe...tp aku kt kl kejap je...insyaAllah,pastu nk g joho...jmpe my hubby..huhu...misz him so much...tp klu ikutkan takot gak nk g memana ni...skang ngah hot yg H1N1...but, what can i do?????hopefully,all malaysian t'selamat dr wabak ni....AMIN....

0 comments: