CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 30, 2009

bila posting nih????? aku nak dating lagi...uwaaaa...

tepu da pala otak aku asek dok bca buku jer.... sementara tggu B blk men Futsal...dia suh aku stdy dlu.....cam la aku stdy...haha....aku stado sbnrnye......

ngah sok dok landing.....bunyi cam de msg msk....sape eh???

b da blk men futsal....yang watpe???stdy x???
hehe...stdy r..bca buku..pastu buku bca yang....hahaaa....b bkn xtau yg kn x suka bca2 ni...
yang...xnk turun KL ke???kita dating jom...
dating???mstila nakkkk......bila???
B boking kan tiket flight dr KB ke KL tok yang eh....B blk dr Bangkok 18hb....kita dating sblm B g Jakarta 21hb....yang nk B boking kan bpe hb???
t dlu B....tgk tarikh posting dlu...de kata 1/12...de lak yg gtau 15/12...ermm....
xpe...t da tau tarikh nya gtau B..B belikan tiket dr KB ke KL tok yang...t b boking tok buah hati B k...
ok...cayang B...

pe lak eh buah tgn dr Bangkok tok aku???nk mintak thai silk leh x????dr Jakarta aku nk kebaya yg mewah ngn sulam...leh ke???ngada x klu aku mintak....haha....

x kisah r...saje jer...xde pn xpe...tp box ukiran kayu dr Bali ari tu aku suka...thanks B....tp neklace dr Bandung b lupa nk bg eh....bila B nk bg????hehe...i'm wait...

..............i'm in love............

0 comments: