CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, October 18, 2009

Finally...setelah penat mencari....

jeng..jeng...jeng....korang nk tau x pe yg aku cari????hehe...pg semalam aku da penat servey 1 benda nih...sume kedai yg jual 'brg' 2 aku msk...tp bila my mum tnya...aku jwb...jom g kedai len...cm x bekenan lak design nye...setelah penat mencari...jom blk r...sok kite p tgk kt area bndr KB lak...kot de design yg b'main lam pala aku...hehe


ptg tuh my mum ajak g tesco,shoping br dpr...aku sure la ikut...boring wei cuti raya dpvli 4 ari...msk je bgnan tesco...aku saje je p intai2 kt 1 kedai 2...dlm pala x budget pn nk beli coz nk g cari sok je...pastu dtg idea bernas dr my sis...jom msk kedai nih..mne tau de yg cantik...latest design...hehe...my mum n dad pn suh aku msk...pe lg...aku follow la sales girl tuh stlh disampaikan hjt d hati....hehe


korang da leh budget lum pe brg nye???hehe..setelah puas memilih...akhirnya mata t'pandang sesuatu yg sweet n nice klu d pakai d jari manis ku nnt....hehe...design nye simple but nice tok pertunangan ku nnt...finally...aku dpt gak sebentuk cincin yg da lama aku idamkan...seumpama sebentuk hati ku untuk kekasihku @yiL....thanks tok TOMEI...keranamu...diriku begitu berharga...
..............................................................................................................
........................................................
........................................................................................................
...........................................................
..........................................................................................
.................................................................
.................................................................................
..................................................................................................................
...........................................................
......................................................................................
inilah hasilnya.....

sengaja di 'blurkan' cincin nya..x suprise lak klu korang da tgk...

0 comments: