CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, July 27, 2009

.....gud morning teacher...


ari ni aku t'bgn awl...kol 5.30pg aku da bgn da....nk kate aku tido awl..x gak..dkt kol 1 pg gak la aku tdo...siap kan lesson plan sume...tp tu pn x siap gak...hehe...seawal 7.15am aku da t'pacak kt sek da...ari ni xtau nape sume housmte aku t'bgn awl...so sume g sekolah awl....

7.40am aku da ade kelas ngn 5 ceria...dtg je awl tp cm mls nk msk kelas...tp aku rajinkan diri gak mendaki ank tangga menuju ke destinasi pertama tok ari ni....derang sume da get ready ngn execise yg aku bg semalam...takot kena denda...tau pn takot.....abes kelas ngn 5 ceria aku de kelas lg ngn 4 ceria...penat weh...da la suara aku x bpe nk kuar coz aku batuk...rasa cm nk msk kelas xnk wat pape...hehe..da la lapo..x sempat nk mkn..abes kelas aku da x toleh kiri kanan..ajak membe aku shidah trus kitorg g kantin...tp frust nye lauk da xde....tggl nasi dagang jer...nk x nk..mkn gak la....ngah syok dok mkn PK dtg gtau de org nk jmpe kitorg kt opis...pe lg...mula la t'tnya2 siapakah gerangan org itu....rupa2nya Mr Su..lect dr jabatan kitorg ...saje dtg melawat..cuak gak la seposen..ingt kan dtg nape...hehe..

ari ni aku kena relief lg...tension tol...paling aku x suka...huhu..tepat jam 1.30pm kitorg blk...smpi umh membe ngah msk tok lunch...ari ni dia blk awl so dia la yg msk...aku da x larat nk bukak mata...nk menapak nek tgga ke bilik pn punya la seksa...x penah aku ngantok giler cm ari ni..mungkin kena penangan nasi dagang kt sek td...smpi kt bilik,aku x ingt pe dah...trus tdo...rasa cm x 3ari 3 mlm aku x tdo..huhu...tp cian membe aku,x tlg pn dia msk..selalu kitorg msk together...sib baik dia paham...hehe..thnks leya...sedap sup ayam yg leya msk...

punya la baik kwn aku, da siap msk siap nek kejut aku,ajak mkn...hehe...aku gagahkan gak bgn..solat..n trus trn mkn...lapo....sdh mkn aku tlg kemas coz aku da la x tlg pe..tlg mkn jer....hehe...

nek ats de msg dr my hubby...hehe...misz him so much...da lama x jmpe nih..cian aku...da sbln lebih kitorg x jmpe...msg n call je la yg m'hubungkan kami..nk wat cane..sorg kt selatan..sorg kt timur...but i know...he love me so much n i also too..i'm yours...

0 comments: