CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, July 30, 2009

pagi yang indah


ari ni lah ari yg paling di nantikan...ari jumaat...cuti...hehehe....da lama aku x wat keje ni..pas solat subuh tdo balik...klu kt umh mau kena bebel ngn my mum..dia pantang klu pas solat subuh tdo balik...tp mggu ni aku x blk so...ala,bkn selalu pn...mlm td aku tdo awl gak,ingt nk join housemate layan cite korea,tp mata xleh nk bukak da...pas blk anta membe kt airport,kitorg singgah marrybrown..lapo....hajat d hati nk mkn pizza walaupn ngah sengkek, tp time tu da dkt kol 11..tok take away jer...nk g Kfc 24hrs cam jauh lak kt area Usm tuh..so,msk je la marrybrown..mkn je pe yg ada...kt sek pg2 lg da ada cikgu banje nasi kerabu+aym n daging bakar...sedap gak la...lunch lak mkn free lg...nasi minyak..smlm mmg save budget r...ptg tu lak daddy banje abc + aiskrim kt abe tepanyaki....bnyk giler..x larat nk abes kan..asek aku jer yg banje dia..smlm dia lak r banje aku...da la nk copy aku nye lesson plan...hehe..daddy ni classmate aku..dia br dpt baby...br jd daddy...rasanya aku sorg je yg pggl dia daddy dlm kelas kitorg..hehe...aku kan notty.....dia x kisah pn...tp bila da b'sembang aku ko je...tiap2 mggu dia blk kedah...tgk ank dia..wife dia pn ckgu gak..tp mggu ni dia x blk...nape ntah..mls nk tnya byk2..smlm kitorg kuar b'3..ngn adik come skali...kuar minum kt dpn ni jer...sempat la aku rembat dia nye cnth xsaimen yg dia copy...tok wat rujukan jer..bkn nk copy pn...cite bab daddy ni..aku suka kwn ngn dia..byk idea yg leh kitorg share..nk mintak tlg pn senang..kdg2 klu time kelas abes lmbt..dia r yg jd driver anta aku n adik come blk umh sewa...aku tringin nk tgk baby dia..batrisya..tembam giler..2 pn tgk dlm hp dia jer...


ari ni aku rasa cm mls nk wat pape..hehe..nk layan YM ngn membe2 jer...da lama x chating ngn derang..tp keje aku byk...slagi broadband ni aku x disconnect..x siap la keje aku nmpknya...hehe..

0 comments: