CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, July 24, 2009

~patient~


hua..hua..hua...ptg ni da nk blk KB..sok da kena jlnkan kewajipan spt biasa...bowink nyer aku....sok pg2 da kena nyanyi lagu NEGARAku...tp pe bleh wat da keje aku cmtu...so layan je la...
mggu lps aku da kena obzeb ngn lect. kamis mggu ni kena lg...ntah2 mggu dpn dia nk dtg lg tgk aku teaching...bab kta cikgu2 kt sekolah tu,nk tgk aku teaching ke nk tgk aku...hahaaaa....lect. aku leh tahan gak la ensem nya..muda lak tuh..hidung mancung...putih melepak...tp dia nye comment n idea...mencurah2..aku ia kan je sume...byk gak la idea yg dia share ngn aku...marks aku pn da meningkat klu cmpare ngn 1st obzeb ri tu...syukur...bkn senang nk puaskan ati lect. aku tuh...dia nk sume perfect...group xtvt nk yg menarik n interesting...gugur rmbut aku dok memikir...sok nk dtg ari ni br gtau...tp sib baik dia x men terjah jer...klu x mati aku...teaching pn chalk n talk jer..time dtg mud rajin br la aku angkut bbm msk class...kdg2 t'pk gak...layak ke aku jd 'cikgu'...mmg menguji kesabaran aku..hehe...but, +ve thinking...aku insan terpilih tok jd cikgu..hahaa....sib baik la aku dpt ngaja kelas yg ok..klu x...memang hancus...baru aku tau ssh payah nye jd cikgu ni...korang nmpk keje cikgu cm rileks je kan...msk kelas ngaja...kol 1.10 pm da leh blk...tu lum aku cite student aku yg authsme...tetiba dia jd ultraman dlm kelas..huh...terkezut aku...suh tulis yg kt blackboard dia p melukis...klu nk suh dia wat keje kena dok dpn dia & tggu smpi siap...tp yg specialnye student aku nih...kena speaking ngn dia br dia paham...huhu...mmg menguji kesabaran...
smbg blk cite psl lect. aku....dia lum tgk aku nye jurnal yg aku karang ntah pape jer....
katanya:nextweek sy nk tgk awk nye portfolio..sy akan dtg lg...huhu
ngadap lg la muka dia mggu dpn...sib baik ensem...hehe...dgr je la pe dia nk comment..
lesson plan aku tok sok lum siap lg..2 lak tuh..xtau da pe aku nk tulis...hehe...sok aku ingt nk wat short test jer...aku nk bg 'upah' sket kt student aku yg suka men dlm kelas time aku dok ngaja kt dpn...aku pantang tol....time aku tnya paham ke x, ckp "paham teacher"..tp bila suh wat xcercise..mula la....tu yg aku hangin tuh...

ni la wajah2 student aku..tok kelas ni aku ngaja english..boys kt blakang tu antara 'pirate' dlm kelas....

0 comments: